THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130406

A+ untuk Pendidikan Syariah Islamiah 5228 .


" Walau sehitam mana sekalipun sejarah hidup kita. Selagi bernyawa, selagi itu kita masih berpeluang menjadi AHLI SYURGA. Sollualannabi. "

Alhamdulillah , berkat stay-up aku sepanjang malam dan bersabar atas kerenah pelajar Sains Tulen dan Teknikal yang tumpu subjek lain seperti Kimia dan Fizik , aku berjaya memperoleh A+ dalam subjek Pendidikan Syariah Islamiah (':
bagi aku , subjek ni is tougher than PQS . Sebab apaa ? Sebab subjek ni kena tumpu semua bab , dan setiap bab pulak panjiangggg nak mampuihhhh , dan banyak perkataan-II yang sukar nak sebut + hafal . Tak macam PQS , tumpu 4 bahagian je dah boleh score . bagi Syariah , NO WAY lah ! kena baca semua , A-Z . tapi aku ada je bab yang aku malaihh nak baca macam muamalat tu . munakahat rajin laa , hihi :P
tapi , selalunya , sebab orang tumpu subjek ni sangat , and ingat PQS senang , so kadangII boleh menyebabkan PQS dapat lower than PSI . tapi , ikut kemampuan orang lah kann , ada yang suka PSI tak suka PQS , ada yang suka PQS tak suka PSI , ada yang tak suka dua-II , dan ada yang suka dua-II macam aku nih kannn ? *sila faham akuminat subjek membaca -,- .
Ustazah Hashimah , Ustaz Anuar , Ustaz Zun , dan Ustaz Fakhrurrazi ; depa ni la Ustaz-Ustazah awesome aku semuaa :')
dalam ramai-II ni , aku paling rapat dengan Ustaz Anuar ; sebab dia ex-ustaz smkas dan Ustaz Fakhrurrazi ; sebab dia guru kelas aku :')
Waktu Syariah adalah waktu paling mengantukkkkkkkkk aku . really ? Yes really ! Bukan sebab ustaz ni mengajar slow slow slow , tapi sebab selalunya kelas syariah tu waktu tengah hari , takpun petang . tapi kalau dia letak waktu pagi pun mengantuk jugak , ye tak ? lumrah pelajar nak mengantuk sepanjang waktu . tambah-II subjek agama ni , syaitan banyak dok bertenggek dekat atas mata .
Selalunya , waktu Syariah la aku dok buat loqlaq tak kira tempat ; tidoq dengan nyata , baca novel , sembang , tanya soalan hingga taksempat ustaz nak jawab dan macam-II lagi kerenah yang ustaz perlu layan :') 
apa-apapunn , ustaz-ustazahh ni semuaaaaaaa memang awesome bebeh !
aku sayang depaaa .
depa caring kott , mungkin sebab depa kenal aku sama kann ?
btw , kat sini aku nak ucapkan berbanyak-banyak terimakasih kepada mereka semua sebab sudi mengajar dan melayan kerenah aku (': sungguhlah aku terharu .
taklupaa juga maafkan segala keloqlaqkan diri ini , yang sengaja mahupun tidak sengaja (";

oh , taklupa juga terimakasih kepada tutor PSI : hanim rosli .

19/11/12 [ Isnin ]

( Kertas 2 )
8.00 am - 10.30 am

( Kertas 1 )
11.15 am - 12.30 pm


till then 

p/s : " Ustaz , minta maaf saya selalu tidur dalam kelas ustaz . " 
" Takpa , nasib baik kamu tidur , kalau kamu tak tidur tak ke dapat A+++ nanti . Susah pulakk sekolah ada orang buat rekod nih "
* over ustaz aku pun . hihi .

2 kata kamu:

Iezy piezzy said...

Assalmualaikum.. kak boleh pm sy tak..
Kat fb> ukht nurul faiezi zahari
Or.. email saya... nurulfaiezi@gmail.com..


Nak minta study tip..sy spm tahun ni...

Iezy piezzy said...

Assalmualaikum.. kak boleh pm sy tak..
Kat fb> ukht nurul faiezi zahari
Or.. email saya... nurulfaiezi@gmail.com..


Nak minta study tip..sy spm tahun ni...