THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130412

Apply .


" Bukan susah nak susah , bukan senang nak senang "

hai awokk semua , setelah berhari-II berehat daripada post yang banyak hari tu ,  malam ni aku nak posting pasal tajuk di atas :')

Apply , ramai sangat tanya aku " hiangg apply mana Aina ? "

mai aku nak jawab , jangan dok tanya dahh XD hee~

First , aku apply MARA .
untuk course medicine di Jordan dan RCMP .
dan , keputusan dah keluar tadi ,
dengan d/sukacitanyaaaa dimaklumkann , aku takdapat interview dia .
sedih ? oh , mestilah beb , tapi aku yakin , rezeki itu ada dimana-II saja :')

Second aku apply UTP .
dalam bidang petroleum engineering dan petroleum geosains .
Alhamdulillah , aku dipanggil untuk pergi ke educamp esok ( 13 April ) di Perak .
doakan aku ye rakan-II :')
semoga aku dapat tawaran ke UTP nih , Amin !

Third , aku apply Biasiswa Zakat Kedah .
dalam bidang medicine di Mesir .
doakan aku supaya dapat tawaran interviu dan belajar sekali ye :')

Fourth , aku apply pinjaman Yayasan Islam Negeri Kedah .
dalam bidang medicine di Mesir juga (':
kawan-II , doakan aku supaya rezeki aku banyak ye .
risau sangat beb :)

Fifth , aku apply UPU dan minta USIM , UiTM , UM , UIA dan UTM :)
aku harap rezeki aku ada di salah satu universiti .

dan akhir sekali , aku juga apply untuk Matrikulasi .
di Kedah , Pulau Pinang dan Perak .

ye , aku apply je , dan aku berserah pada-Nya .
moga-II Allah permudahkan urusan aku , permurahkan rezeki aku .
Amin Ya Rab (':

till then .

p/s : esok interviu UTP . ketaqq ah -,- 
btw , Encik Afi Bambam nak tumpang pi Perak . Abah kasi entahhh . heee XD
k , semua doakan aku eh .
ILY!
 

0 kata kamu: