THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130406

B+ for Chemistry 4541 .


" The reason most goals are not achieved is that we spend our time doing second thing first "
[ Miss Sabriza ]

okey , dah masuk ranking B dah , up sikit laa , B+ .
hihi . actually , dah boleh agak dah Chemist takboleh nak dapat A .
sebab apa ?
sebab sebelum exam Kimia adalah exam Fizik ? 
oh mungkin juga .
ke sebab lepas exam Kimia adalah exam Bio ?
ohh mungkin juga .
ke sebab tak buat banyak persediaan ?
ohhh mungkin juga .
ke sebab tak pernah dapat A pun sebelum ni ?
ohhhh , mungkin juga .
sebab yang sebenarnyaa apaaa ?
sebab yang sebenarnya adalah salah diri sendiri . bukan salah orang lain .
salah diri sendiri sebab tak pandai bahagi masa . 
antara bio dan kimia .
salah diri sendiri sebab tak tumpu waktu cikgu mengajar .
tak sertai sepenuhnya experiment yang dibuat .
ya , memang banyak salah diri sendiri .
dan saya akui -.-
Cikgu Asiah , Miss Sabriza , Cikgu Dalina , Cikgu Akmal dan Cikgu Nurul terutamanya .
maafkan saya .  
kerana tidak boleh menyumbang A dalam pelajaran ini .
sungguh , diri ini yang tak berusaha dengan gigih untuk mencapainya .
tapi apa-apa pun , inilah yang terbaik yang dapat saya berikan . 
sungguh , maafkan saya atas keputusan ini .
maafkan saya andai ada kekhilafan sepanjang saya menjadi anak didik kalian .
maafkan saya dan terimakasihh .
kerana tanpa kalian , mungkin result ini lebih teruk daripada B+ .
terimakasihh banyak-II saya ucapkann :')
banyakyang telah cikgu korbankann , tapi hanya ini yang mampu diberikan .
maaf , seribu kali maaf .
terimakasih atas segalanya .
tak dilupakan juga , kepada tutor ; Mawaddah Yaziz .
sungguh , aku sedar aku banyak main-II waktu dia mengajar .
tapi tak ada guna menyesal sekarang .
bagai pepatah , nasi sudah menjadi bubur . 
*amboi aku ni , emo pulak dah . adoyai .

26/11/12 [ Monday ]

( Paper 1 )
8.00 am - 9.15am

( Paper 2 )
10.00 am - 12.30 pm

( Paper 3 )
2.00 pm - 3.30 pm

till then .

p/s : apa-apa pun , dalam subjects science , chemistry la yang aku paling banyak buat latihan , tapi apakan daya , rezeki tak menyebelahi . sungguh walaupun B+ , bukan A- , bukan A dan bukan A+ , aku sangat-II bersyukur . Alhamdulillah :')

0 kata kamu: