THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

me. age at now =DD

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:)

y.o.u ! my follower =DD

you. likelike!

20130406

ahh penatnya -,-


" Reading is the only thing we've ever done by the book "

finally , I've done posting about 11 subjects that I take in SPM last year .
Ya Allah , penatttttnya -,- 
btw , this is my challenge ---> posting about the subjects that I take and what grade that I get , one subject , in one post , in one day  :D
kepada junior atau kawan-II yang nak buat benda alah ni , pastikan subjek hampaa tak banyakk .
tidakk , penat macam aku ni . adoyaiii .
btw , this is the summary of my task .

[ click for the link ]


actually , salah susun la pulak kann , patutnya B+ tu dok kat bawah , tapi nvm . dah buat , malas nak tukar . penattttt -,-

btw , i wanna share with all of you what my sis opinion about my result :')

" ....... Another good news i havent gotten around to share is
My sister manage to get 9As and 2Bs for her spm
So proud of her.
Heee
I think its good enough. She did her best.
Hopefully she can get a place and schlor for the next step.
Orang lain suka sangat cakap 'alah, spm tu xde pa pe'
For me, i think for that age spm is crucial
Memang la x dapat result elok pun jadi manusia
Ada orang, dah usaha sebaik mungkin tapi xde rezeki, xpe la. Dah usaha.
But to say xde pa pe? Yea, xde pa pe kalo kau x kejar schlor. Xde pa pe klo kau x nak masuk course2 bagus. Tapi masalahnya, kitorang yang xkaya raya ni, spm sangat la penting. For that age. Yes.
Xpayah kot nak jadi keyboard warrior nak ngejek2 orang yang strive for straight As cakap x berguna pun.
Boring kadang2 baca facebook. Penuh dengan orang yang sok tau, sok bijak, sok segalanya. Let it be lah. Why you have to comment on everything blerghh.
My adik, with just 2 Bs, B+ lagi pun dah susah nak apply schlor sebab banyak minimum requirement dia A-. Sian dia. I hope she does get something she's interested in. Well, there's always matrix kan? Kakak dia ni pon hasil matrix jugak. Hihi.
Dia mintak jugak egypt segala tu. me and ME dah berangan2 nak pi melawat dia. Kehkehkeh. I siap suro dia amik france, so that kitorang boleh la pi euro trip. Mempergunakan adik sendiri. Ngee. ......"

[ grabbed from ; Of spm and homesick ]

she is a great sister , isn't she ?
that's why , I love her very much . 
:') 
till then .

























































0 kata kamu: